tirsdag 28. juni 2011

Prematurstrikk


Eg vart frista igjen:) Fine fristelsar skal ein gje etter for. No var det ei jente her som inviterte til å strikke til prematuravdelinga i Ålesund, og det syns eg var ein knakande god idé. Det er supert å ha noko sånt lite med seg i veska:)

No har det blitt 4 små luer, i varierende storleik. Den minste er passe til den minste babydokka her i huset, den største er passe til den største... Og eg reknar med at også babyane som er fødde for tidleg, har ulik storleik;)

Eg har brukt opp eit nøste baby cashmerino frå Debbie Bliss, og så litt andre merinorestar i tillegg.

Dokka som eg leita fram som prøvedokke, måtte få tøfler. Det syns minstemor var HEILT nødvendig, faktisk. Desse vert ikkje leverte til sjukehuset;)

1 kommentar:

Wenche/chawo sa...

Flotte luer ,du har strikket