torsdag 7. august 2008

Nye sokkar og heilt nytt garn!


Eg har vore ganske flink:) Eg fann eit nytt garn på butikken, det var så nytt at det enno låg i kassa si. Og eg kjøpte berre eit einaste nøste! Det var godt gjort!

Eg fann ut at eg skal strikke ei hue, det er greitt å prøve ut garnet med eit lite prosjekt. Kanskje er konklusjonen at det er som bambusgarnet i eit tidlegare innlegg, og då er det ikkje noko eg skal strikke mykje med. Eller eg kan konkludere med at dette garnet er akkurat som namnet tilseier: Melk og honning;)

Viking har laga melkegarn før, men no er det altså enda betre, i alle fall gjev det gode assosiasjonar!


Det har også blitt eit par sokkar, størrelse ca 28, av halvparten av hemmeleg venn-garnet frå juli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det garnet hørtes spennende ut!

Linda sa...

mjølegarnet har eg så lyst til å prøve eg og!!
Har høyrt mykje flott om det!!

Gler meg til å sjå resultatet:)