mandag 6. april 2009

Litt påskeaktivitet

Jentene her i heimen er heldige nok til å ha ei mormor og ein morfar i nabohuset. Og i tillegg har mormora ei skikkelig stilig dokkevogn som jentene elskar å leike med. Det var min morfar som snekra denne vogna då mamma var liten.

Vi har ei nydelig strand her i kommunen. Det er litt for kaldt vatn for meg, stort sett heile året, men det er flott å dra dit på strandtur! Vi tek av og til ein tur for å grave i sanden, leite etter småkrabber og denslags. Det er ganske koselig.
Eg har ikkje pynta så mykje til påske, men bittelitt må det jo vere:) Her er ein vase med syrinkvistar, pynta med store mengder små påskeegg.


Gubben kan av og til finne på å lage mat. Det skjer ikkje så ofte, men det er stort sett alltid etter at han har sett ei oppskrift ein eller annan plass som han må teste ut. I kveld laga han bakte poteter etter ei oppskrift som han fann hos VG . Gratinerte, bakte poteter:) Det vart godt!

9 kommentarer:

AnitaK sa...

Åå den dukkevogna var fin, ikke rart at den er populær. Ønsker deg ei riktig god påske :)

Monicas sa...

stilig dukkevogn må æ si.....her ha æ ikke hatt tid te å pynte te påske....men ska se om det e liv i mine få kyllinger.....koselig med slike kvister...mye fint du har på sida di..kommer gjerne innom igjen...

arieldog sa...

Flott dukkevogn - og så ser eg at du òg har sett inn syringreiner. Eg veit ikkje kva tid det vart vanleg å pynte med påsketre, men vi har no i alle fall hatt det så lenge vi har hatt ungar. God påske vidare!

irmelin sa...

Takk for bloggbesøk - og God Påske !
Og eg fekk litt heimlengsel av bildet av stranda (sjølv om eg opprinneleg kjem litt lengre synnnjateføre )

Hannes hage sa...

Så nydelig dukkevogn! Også så koselig bilde. Ønsker deg en fin påske.

Tiara sa...

Kjempefin dukkevogn og såååå fin strand!
Kan tenke meg at det er nydelig der om sommeren:-)
Det er jo helt perfekt for ungene.
Ha en kjempefin påske!

mimona sa...

Høres ut som om dere har en kjekk påskefeie. Og den dukkevognen var flott!

Muffin sa...

Koselig og fin vogn! Har også beundret den rosa kjolen, den ble kjempesøt.

Bodil sa...

Wow, det var jammen ei flott dukkevogn!

No trur eg at eg er tilbake i bloggverda ;))
Har bytta blogg, det vart berre tull med den gamle (sprayblogg/blogg.no)
Så no prøver eg ut blogspot :)

Håper de har hatt ei fin påske :)