tirsdag 6. oktober 2009

Ein fin tirsdag;)

Det er ikkje mange morgonar vi har sett sola i det siste. Det er heller ikkje ofte vi har sett sola i løpet av dagen... Til gjengjeld har vi sett meir enn nok regn. Kanskje er det difor eg vert så ivrig når eg ser dette om morgonen:Eg skal straks og med ein gong innrømme at det gjekk over. Regnet kom i dag også...

Men når det no er regn stort sett uansett når du ser ut, er det greitt å vere inne. Og då er det koselig å vere på kjøkenet, saman med ein eller fleire gode hjelparar. I dag hadde Prinsessa besøk av ei venninne, så då vart det til at Gullungen på 3 og mamma laga bollar og skulebollar.

Vi fekk god hjelp til å ete:)


Denne morgonkåpa fekk Gullungen av supertanta si i bursdagsgåve sist fredag. Det var full klaff! Tenk å ha morgonkåpe som ser ut som ein dalmatiner, kjøpt på Disney Store i London;) Eksklusivt, må vite! Ta med at den er mjuk og deilig, så er det vel ikkje så rart at Gullungen likar å pakke seg inn i den.

5 kommentarer:

sissel sa...

Bollebaking er supert på en tirsdag :) Fikk lyst å smake, kanskje jeg må bake boller en dag.

Tovepia sa...

Trivelige gjøremål på en dag som ble regnfull;) Her har det snødd, men tempen steg igjen..
Ha ei god natt og klem;)

Stubbetufsa sa...

Skjønner du ble ivrig da du så den fine himmelen! Bra du har noe å holde på med inne!

Supertanta sa...

He ho brokt den? Jippi! Han der liksom-onkelen frå Trondheim ekje so dom då tydeligvis.

Romantiske Stinemor sa...

Så flott blogg du har, måtte legge meg til her, var masse fint og noen veldig gode boller så det ut som:-) Ha en fin kveld...:-)